miercuri, 13 ianuarie 2010

Magda- cartea tehnică :))



Dragă posibil pretendent, Oana mă invită să dezvălui trei lucruri pe care ar trebui să le știi despre mine înainte să ma inviți la un suc/cafea/ceai/pâine prajită cu unt și marmeladă. Lista e luuungă, dar îmi place să păstrez misterul, așa că mă voi limita la cele trei pe care e cel mai probabil să le observi chiar tu în timpul rendez-vous-ului.

1.Sunt Vărsător. Asta probabil că știi deja. Cea ce nu știi, dar vei afla pe pielea ta, e că sunt și Vărsătoare. După cum spune frate-meu, când țin ceva în mână, am cota 1.01 să mă pătez, vărs, sparg, împiedic, rup, vărs, scrântesc, lovesc, murdăresc, vărs, scap, mânjesc și...am mai spus vărs? Cred că da. Ai ghicit, îndemânarea nu e punctul meu forte, deși s-ar putea să te uimesc uneori. Așa că, știu că vrei să mă impresionezi, dar sfatul meu e să lași cămașa preferată acasă. Unde e în siguranță.

2.Îmi place să cânt. A se citi să mă lălăi. Dar urechea muzicală s-a înfundat de la atâta cântat sub duș iar ritmul m-a părăsit pentru că nu putea să țină pasul. În concluzie, dacă ascultăm radio în mașină sau te mână Cheia Sol să mă duci la karaoke, ar fi bine să îți iei cu tine niște dopuri, pentru că te-așteaptă ceva buuun, bun de tot. Și nici nu mă satur prea repede. Dă-mi un microfon, un pahar de vodka și sunt Aretha Franklin all night long. Nici n-o să observ când s-a golit barul și s-au spart oglinzile. Ce vrei, sunt în nirvana artistică...

3.Ei, hai că nu e totul chiar atât de gri. Dacă ieși cu mine e mereu superofertă. Plătești unul, mănânci unul jumătate. Asta pentru că niciodată nu pot să mănânc tot din farfurie, plus că de obicei mă lăcomesc să comand mai mult decât îmi trebuie. Și, de cele mai multe ori, tot brioșa ta o sa îmi facă mai mult cu ochiul decât mousse au chocolat-ul meu. Sunt nehotărâtă, știu...dar o să-ți zâmbesc galeș și o să mă ierți :).

Asta mi-s, pentru-nceput. Nu-i așa că acuma dai fuguța la telefon? :))Parol!


Leapșa o dau și eu mai departe Simonei.

5 comentarii:

Simona Gherghe spunea...

:))) e foarte misto leapsa, dar nu pot raspunde public. o sa-ti explic de ce in private:)

Anonim spunea...

Hmmmm.........!!!!
cred ca trebuie ceva mai mult pentru o invitatie la un suc/cafea/ceai/pâine prajită cu unt și marmeladă.....!?

Mister Chocolate spunea...

exceptional!!!!! nu stiu, insa, de ce, dat fiind faptul ca nu te cunosc decat... virtual, dar cele 3 lucruri (calitati) mentionate de tine imi par extrem de firesti alaturate tie. enhancing the charm; bellezza non basta.

Unknown spunea...

In sfarsit!!! Femeia IDEALA! :)) Tot ziceau cercetatorii americani ca prototipul femeii perfecte este o romanca, dar au refuzat inca sa-i divulge atat identitatea cat si trasaturile de caracter! Se pare ca ...... se apropie :)

Oana spunea...

ce simpatica e faza cu nirvana acustica :))) multumesc ca ai raspuns.