marți, 17 aprilie 2007

pupaza din teiul suedez

Daaaa..m-am mai uitat din cand in cand la Megastar, show-ul de sambata seara de pe Prima Tv care incearca sa "creeze" un superstar, un artist, un cantaret. In afara de obiectiile pe care le am legate de organizarea show-ului, unde pana la urma vina nu e a producatorilor, formatul fiind preluat de afara, m-am amuzat uitandu-ma pe net la clipurile cu cei care nu au reusit sa treaca de faza de preselectie...daca vreti sa va distrati, aruncati si voi o privire aici

Uitandu-ma la copilasii aia lipsiti de orice simt al ridicolului, ma gandeam ca trebuie sa fie foarte reconfortant in lumea lor, in care ei se cred super talentati si dotati si probabil nu inteleg cum de au fost respinsi la preselectie. Si gandindu-ma asa, ma intrebam daca ar trebui oare sa generalizez si sa zic ca asta e o trasatura a romanilor care tind sa se supraaprecieze mereu si se expun de multe ori in fata lumii punandu-se in situatii cel putin hilare.
Inima mi-a venit insa la loc cand am vazut ca nu suntem noi singurii fara simtul penibilului. Uite ca se intampla si prin alte tari, la case, am putea zice, mai mari. In Suedia, de exemplu, la preselectia pentru concursul Idol 2006(same thing ca Megastar)

P.S.: si ca mandria de romani sa atinga paroxismul, fiti pe faza ce canta tipul!!!

5 comentarii:

Anonim spunea...

Ce amuzant e blondul ala..eu cred ca face katerinca spre deosebire de viitoarele vedete de la atomic tv:)

teodora spunea...

"Vreau sa fiu vedeta, stiu sa cant O brad frumos, iar Megastar ma poate transforma intr-un star; de ce sa nu incerc?", gandesc probabil miile de aspiranti la "postul" de megastar... romanii sunt talentati, asa ca dupa ce au eliminat varianta cu interpreti de muzica usoara, trec la urmatoarea...poate la actorie sau la alta meserie care sa-i aduca pe sticla... succes!

A-30-something spunea...

O Doamne... omul asta nu trebuia sa fie la Sweedish Idol ci la Sweedish Hospice. Cred ca aceste concursuri ar trebui ca, pe langa juriu, sa aibe si vreo 2-3 observatori din partea spitalelor de nebuni. E un bun prilej ca medicii si viitori lor pacienti sa aiba un prim contact placut :)

Dan Baban spunea...

Mda,s-a trezit intr-o dimineata pupaza, si a uitat ca teiul ala nu avea balconul acoperit, termopan & stuff. Teiul inalt, pupaza adormita, gheata pe jos, capul la contact....uite rezultatul.

Anonim spunea...

Vai cat am putut sa rad! Asta din Suedia este deja un caz patologic- in afara de gusturile muzicale indoielnice mai are si o coregrafie infioaratoare la propriu!Apropo de subiectul asta, chiar ma gandeam zilele astea la acelasi lucru si am ajuns la concluzia ca oamenii astia traiesc intr-un balon de sapun impermeabil cand vine vorba de penibil si ridicol!