vineri, 12 decembrie 2008

Inca 4 kile si puteam dona. Cu multe cafele la activ



Prima oara in viata mea de femeie nebuna si obsedata de greutate cand mi-a parut cu adevarat rau ca am doar 54 de kilograme. Am vrut sa donez sange. Si nu pot sa o fac. Trebuie sa am peste 58 de kilograme... si tensiunea peste 11 mmH. Ceea ce nu o sa se intample prea curand (la tensiune ma refer...avand in vedere ca am vreo 9 cu 7 acuma-tensiune de musca).
So, I'm not donating material. Probabil as lesina acolo, zice mama. Si nu le-as fi de niciun folos oamenilor alora.

Nu-mi ramane decat sa raspandesc vorba despre campanie...poate se gasesc oameni care nu stau sa cada, asa ca mine, si au si sange de dat...E nevoie de 20.000 de donatori, si pana acum s-au strans vreo 9000.

Exista si avantaje pentru cei care o fac...chiar daca poate nu ele sunt cele mai importante in comparatie cu faptul ca ai putea salva o viata.
Avantajele, care este ele: analize gratute, 1 zi libera, 50% reducere la transport, bonuri de masa.

2 comentarii:

Simion Alexandru spunea...

am aceeasi problema! Prea putine kg pt a dona...sange:D Deshi manank de sting...nu se pune!imi e bine asa cum sunt!Shi dk nu potzi ajuta asha...o potzi face altfel! Deja o faci..prin articol!

Irina spunea...

Pai si eu am aceasi problema... Dar stiu ca sunt mult mai multe chestii pe lume pe care as putea sa le fac... si tot nu le fac! Spre rusinea mea cred...