miercuri, 31 decembrie 2008

Don't look back in anger


Anul asta din care au mai ramas vreo 6 ore a inceput ciudat si a continuat dubios. Am fost cu sufletul pe drumuri asa cum eram in noaptea de Revelion. Am fost cu dragostea in intarziere asa cum am ajuns la petrecerea de acum un an.

Dar..uitandu-ma inapoi...cu man(dr)ie...inchid ochii si zic "A trecut!" si apoi ii deschid spre 2009...unde sper sa vad lumina aia despre care toti zic ca ar fi la capatul tunelului.

Gata. Plec spre un an care sa fie al meu!

La multi ani! Asa cum ii meritam!

P.S. Jur ca inca imi populeaza gandurile si sufletul.

Un comentariu:

Simion Alexandru spunea...

O urma de speranta...la tine,la mine,la noi! Ciudat?! Kiar p 31 priveam in urma....spre 2008,si totul a luat-o razna atunci! Nu am avut un rev fericit! Atunci! O pata neagra ascunsa in suflet! Dar a venit 2009....iar in singuratatea noastra,vrem sa ne fie bine! Sa fim acolo in primul rand,cu floricele in mana,privindu-ne cum zambim! Stii ce fericit eram anul asta la 12 noaptea?! Si culmea eram singur! Iar atunci in ....2008,era un chin!!!deshi aveam p cineva,sau mai bine spus nu am mai avut dupa noaptea dintre ani! Dar nu conteaza! Am realizat k poti fi fericit si singur...k de tine depinde,ceea ce vrei si ce cauti! Doar rabdare sa avem....! ceea ce devine chinuitor in zile cu nori negri! happy new year...1