sâmbătă, 31 martie 2007

de ce unii ar trebui sa nu se apuce de cantat

recunosc ca am avut si eu odata vise de glorie...lalaind la dus sau cu un spray in mana, inchipuindu-mi ca sunt pe o scena, inconjurata de mii de fani innebuniti...dar cel putin m-am rezumat la asta...si la cate un karaoke ocazional cu prietenii, cand monopolizam microfonul si priveam printre aburii de fum si alcool catre un ecran unde se perindau niste versuri al caror sfarsit reuseam sa-l ingan. uneori fals.
si mai recunosc ca intr-un acces de nebunie...am participat( in haita as putea zice...judecand dupa numarul mare cu care i-am luat cu asalt) la preselectia pentru ploaia de stele...mai tineti minte showul ala penibil?
daaar...e bine ca m-am potolit si ca am scutit lumea de chinul la care ne supune unul ca asta care, culmea! a gasit pe cineva care sa-i faca si videoclip...isi spune rechinul...sau omul zapezilor...voi cum i-ati zice?

6 comentarii:

danutza spunea...

Vise de glorie....wow, ce amintiri! Intr-adevar toti le avem...eu aveam cartile din biblioteca drept public si telecomanda drept microfon! Si acel rechinu...no comment ca sa nu fiu rea!

A-30-something spunea...

:)) Eu i-as spune "Monk". Pacat ca e luat :P

Anonim spunea...

Nu am cuvinte. Bunica-miu nu suporta muzica populara si cand dadea la televizor peste reprezentatii de genu spunea ca e muzica "cara-te ma!". Asa ca am putea sa ii spunem si noi rechinului "cara-te ma!". dar pe cat de kitschos e artistul si tot ce spune, videoclipul e f bine facut. Adica imaginea e f buna si compozitinal vorbind e destul de bun. Daca nu ar aparea rechinul in el si ar fi o muzica linistit, o toaca, ceva....ar fi chiar ok....

Magda spunea...

recunosc ca clipul nu e rau...dar ce ma mira pe mine este ca a ajuns sa fie facut...nu inteleg prin ce procese de selectie trec asa zisii artisti de la noi. pe cine si cum trebuie sa convingi ca sa faci un videoclip? oare persoanele respective si-au pierdut toate criteriile de judecare a unei piese sau a unui cantaret?

Anonim spunea...

cred ca omul zapezilor a stat prea mult prin zonele inzapezite..ca a ragusit... eu i-as zice muttley, era un catel ragusit in desenele animate de pe CN, dar..macar alaera simpatic..asta e doar patetic:((

Doinitza spunea...

Nu stiu cum sa-i spun... dezastru e singurul cuvant care imi vine in minte. Presupun ca e trebuie doar sa ai suficienti bani ca sa ajungi cantaret/cantareata cu videoclip si acte in regula. Probabil are si fani :D