vineri, 23 martie 2007

WOW



WOW stands for World of Warcraft..pentru cine mai avea nevoie de aceasta precizare... Ce este WOW? unul din cele mai jucate jocuri pe calculator din lume, avand milioane de adepti in lumea intreaga(vreo 8 ultima oara cand am verificat eu)... Jocul se bucura de un succes de neimaginat poate chiar si pentru producatori, cu atat mai mult cu cat pentru a-l juca trebuie sa detii un cont platit, intrucat se joaca pe internet, prin intermediul unor servere speciale...

De ce am ales sa vorbesc despre WOW? pentru ca e singurul joc pe care romanii nostri experti in piraterie dau banii? pentru ca e clar ca jocul creaza dependenta...din moment ce in ultima vreme tot ce aud de la fratele meu atunci cand il chem la masa e...."stai sa termin instanta asta!"...pentru ca se creeaza pe internet adevarate comunitati de impatimiti ai jocului, numite"ghilde" care pun la cale "raiduri" pentru a omori monstri "elite"...pentru ca lansarea unui upgarde al jocului "WOW-The Burning Crusade" a cauzat isterie...comenzile facandu-se inca dinaintea aparitiei propriu-zise a jocului, in ziua cu pricina standurile magazinelor de specialitate ramanand goale... Pentru ca insotindu-l pe Alex fratele meu la Diverta sa-si cumepre "The burning..." ne-am ciocnit de un cumparator impacientat care, printre gafaieli, si cu ochii stalucindu-i la vederea cutiei din mana fratelui meu abia a reusit sa mai ingane: "Mai au???" iar la raspunsul afirmativ s-a napustit asupra raftului...



da...pentru toate astea, dar mai ales pentru tipul asta care mi s-a parut super funny!
El e un student de la Stanford care a atins nivelul maxim pe care il poti atinge in joc..si s-a bucurat! Mult!
Enjoy!

7 comentarii:

Anonim spunea...

Imi place WOW, l-am si jucat, insa sunt un antitalent cand vine vorba de jocuri pe calculator. Dar WOW este super bine facut si cred ca succesul enorm de care se bucura este binemeritat.

Anonim spunea...

hahaha....tipul a trezit ceva colegi!!!
si prietenul meu joaca wow...am auzit ca sunt cupluri care au divortat din cauza jocului astiua...aviz amatorilor:p!!!

Anonim spunea...

mama... chiar asa? se ajunge la divort? eu m-am certat cu un ex pt ca petrecea mai mult timp jucand starcraft decat jucandu-se cu mine :)

Anonim spunea...

nebunia jocurilor pe calculator inca nu m-a atins...dar mi se pare funny si in acelasi timp ma sperie timpul asta...cata pasiune ptr un simplu joc!!!

Magda spunea...

se poate ajunge la divort....daca stai sa te gandesti ca cei care joaca sunt pur si simplu absorbiti de lumea jocului...nu mai au ochii pentru numic altceva...

Anonim spunea...

mie aceste jocuri mi se par f periciulose pentru ca iau din autenticitatea vietii si din naturaletea relatiilor interumane. nu le suport si nu suport ideea ca un om poate sa peteaca atata timp intr-o lume virtuala, in loc sa socializeze cu oameni adevarati si sa discute si sa piveasca in ochi.
Cat despre filmulet, s/ar putea sa fie o reclama virala la WOW. Se poarta astea f mult acum. Pr postate de amatori, filmate amatoriceste, surpinse din intamplare dar in spatele lor se ascund strategii si scenarii. Asa a fost cu o reclama la General Motors. S/a creat un profil pe YouTube, s-au postat inainte video-uri normale si apoi s/ postat recalama virala si nimi nu si-a dat seama pna cand nu au zis cei de la GM de campanie. A facut si clau un viral pentru Ikea. Sa imi aduci aminte sa ti/l arat. E fiarte tare

Anonim spunea...

Da sal am inteles ca e un jok care provoaca dependenta de ex. eu zic ca ma las jok CS 2 luni dupaia tot la WOW ma duc :Deci este adevarat asta cu dependenta si in ROmania si in loome sunt aproximativ 200.000 de servr piratate (pivate emulate).Deci o sa devina cel mai jukat jok din loome.Recunosc si eu am jukat pe BLizz 4 luni si acuma jok pe servere private :D oricum frumos articol despre WOW.Si o greseala nu se numesc ghilde guilde(guild).