joi, 9 ianuarie 2014

Foaia albă


Peste un capitol care s-a-ncheiat, începi să dai paginile. La început, prin fila fină, se deslușește, încă, scrisul. Te uiți la el și știi ce scrie acolo. Pentru că, oricum, ai memorat fiecare cuvânt. Mai dai o pagină și încă una. Și literele încep să se vadă tot mai în ceață.

N-o să te mint. Vor fi momente când ai să intri în panică. Și ai să vrei sa dai repede paginile înapoi. Poate chiar ai s-o faci și ai să recitești totul, pe nereăsuflate. Poate o să ți se pară mult mai trist. Poate cuvintele vor avea alt înțeles.

Apoi, când te vei fi convins că textul oricum nu mai continuă, ai să începi să dai, din nou, filele. Azi una. Mâine, poate două. Până când scrisul, odată negru, va fi gri. Iar literele înșirate acolo nu se vor mai distinge. Ai să începi să pierzi șirul cuvintelor. Și, tot așa, întorcând câte o pagină, te vei trezi într-o dimineață în fața unei foi albe. Perfecte.

Abia atunci poți să începi să scrii.

3 comentarii:

Anonim spunea...

what goes around comes around ?

Allison Howarts spunea...

Când l-am găsit pe Dr.Ogaga aveam nevoie disperată să-l aduc înapoi pe fostul meu iubit. M-a lăsat pentru o altă femeie. S-a întâmplat atât de repede și nu am avut niciun cuvânt de spus în această situație. M-a aruncat după 3 ani fără nicio explicație. Am contactat Dr.Ogaga prin intermediul contactului său și El mi-a spus ce am nevoie să fac înainte de a mă poate ajuta și am făcut ceea ce mi-a spus să, după ce am furnizat ceea ce a vrut, el a aruncat o vraja dragoste pentru a ne ajuta să mă întorc împreună. La scurt timp după ce și-a făcut vraja, iubitul meu a început să-mi trimită din nou sms-uri și s-a simțit oribil pentru ceea ce m-a pus. Mi-a spus că am fost cea mai importantă persoană din viața lui și știe asta acum. Ne-am mutat împreună și el a fost mai deschis față de mine decât înainte și a început să petreacă mai mult timp cu mine decât înainte. De când m-a ajutat dr. Ogaga, partenerul meu este foarte stabil, credincios și mai aproape de mine decât înainte. Recomand cu caldura Dr.Ogaga oricui are nevoie de ajutor. E-mail: ogagakunta@gmail.com

și să vă rezolvați problemele ca mine. El poate rezolva următoarele probleme și multe altele.
(1) DACĂ VREAȚI EX-BACK
(2) VREAȚI SĂ CONVENȚI SOSIUNEA DUMNEAVOASTRĂ PENTRU ÎNCĂLCAREA DIVORȚIEI
(3) VĂ RUGĂM SĂ VĂ PROMOVAȚI ÎN OFICIUL DVS.
(4) VREI BĂRBAȚI BĂRBAȚI ȘI FEMEILE CARE VOR VĂ CĂUTĂ ATRACTIVĂ
(5) DACĂ DORIȚI SĂ CONCEPTĂ UN COPIL
(6) VREI DUMNEAVOASTRĂ
(7) VEI DUMNEAVOASTRUL DUMNEAVOASTRĂ PENTRU AI IUBI DOAR PENTRU VESTUL VIEȚII LUI
(8) Aveți nevoie de SPELL buna LUCK
(9) Aveți nevoie de un SPOT LOTTERY
(10) Aveți nevoie de un loc de muncă

ogagakunta@gmail.com

Unknown spunea...

Numele meu este Gabriele, vreau să-i mulțumesc doctorului Ellen pentru vraja care mi-a ajutat familia să câștige un proces care l-ar fi condamnat pe fratele meu la închisoare pe viață, acuzat de crimă. Familia mea și cu mine suntem complet recunoscători, așa că îmi fac timp să las acest comentariu, deoarece i-am promis Dr. Ellen să împărtășesc această mărturie. Pentru cei care au o provocare similară, îl puteți contacta prin e-mail: ellenspellcaster@gmail.com sau WhatsApp: +2349074881619. Serviciul său include și
1. Vrăji pentru a câștiga la loterie
2. Vrăjile aduc înapoi fostul tău iubit
3. Vrăji pentru a opri divorțul
4. Vindecarea imediată a HIV/SIDA
5. Cura cancerului
6. Vrăji de dragoste
7. Vrăji de reconciliere
8. vrăji de naștere și soluții pentru infertilitate etc.