vineri, 18 octombrie 2013

Bucăți din altă viață



Când a pășit întâia dată în sală, avea ochii închiși. Cumva, știa că, în momentul în care îi va deschide, totul va deveni, dintr-o dată, adevărat. Dureros de adevărat. Așa că încerca să amâne momentul. Așa cum încercase să-l amâne de atâta amar de vreme. Își spusese că dacă nu se va gândi la el, nu va mai veni. Dar era timpul. Timpul să deschidă ochii și să privească. Spre o lume care nu mai era a ei.

Când a deschis ochii și a privit în jur a zâmbit. Flori albe. Maiestuoase. Crini sau cale. Ea ar fi avut lăcrămioare. Sau flori de câmp. Colorate. Nebune. Dezordonate. Ca iubirea lor. Ca iubirea lor...

L-a căutat din priviri și l-a aflat într-un grup de invitați. La fel de chipeș ca în visele ei. Visele acelea de demult. De când adormeau unul lângă altul, cu mâinile împreunate. Când își lăsa gândul să zboare și inima să bată în voie. Să se liniștească. -câte nopți nedormite, de atunci- De când se distrau amândoi căutând nume pentru copiii lor nenăscuți. Ca o promisiune. Nerostită.

Pentru o clipă, ochii li s-au întâlnit. Ar fi vrut să citească în privirea lui ceva. Nici e nu știa bine ce. În schimb, a coborât ochii. Și s-a rugat la toți sfinții în care nu crezuse vreodată ca inima să nu i se oprească atunci. Sau poate...

A fost demult. Și de atunci viața a curs. Câteodată lin. A fost fericită. A și plâns. S-a lovit, a căzut, s-a ridicat. Timpul le vindecă pe toate, și-a zis. A făcut alegeri. Unele bune, altele nu. A iubit. Sau a încercat să iubească. El era mereu acolo. Chiar dacă plecase. Era cu ea în toate. Poate că i-a fost teamă să îi dea drumul. Sau poate că n-a știut cum. Blocată într-o zi de mai când aerul mirosea a furtună și a flori de tei și ea a simțit pentru prima dată cum e să fii fericită pe deplin. Fără un motiv anume. Doar fericită.

A ridicat iar ochii și s-a îndreptat spre masa ei. Singură. Splendidă. În rochia neagră, pe care o îmbrăcase și o dezbrăcase de zece ori înainte de a veni. În care, ca să încapă, ”mâncase” doar...apă plată cu lămâie, o săptămână. A simțit toate privirile bărbaților asupra ei. Aproape că o dureau. Una singură, însă, lipsea. Aceea aparținea, de acum, altei femei. O femeie care n-a avut niciodată mai multe decât ea. Doar azi. O rochie albă. De mireasă.

2 comentarii:

lilian nikky spunea...

Numele meu este lilian N. Aceasta este o zi foarte bucuroasă din viața mea datorită ajutorului pe care mi l-a oferit Dr.saguru, ajutându-mă să-mi revin fostul soț cu vraja sa magică și iubitoare. am fost căsătorită de 6 ani și a fost atât de groaznic pentru că soțul meu mă înșela cu adevărat și căuta un divorț, dar când am întâlnit pe e-mail Dr.saguru pe internet despre cum a ajutat atât de mulți oameni să-și recupereze fostul și ajută la fixarea relației.și îi fac pe oameni să fie fericiți în relația lor. I-am explicat situația mea și apoi am căutat ajutorul lui, dar spre surprinderea mea mi-a spus că mă va ajuta cu cazul meu și iată că acum sărbătoresc, pentru că Sotul meu s-a schimbat total în bine. El vrea întotdeauna să fie alături de mine și nu poate face nimic fără prezența mea. Chiar mă bucur de căsătoria mea, ce sărbătoare grozavă. Voi continua să depun mărturie pe internet, deoarece Dr.saguru este cu adevărat un castru de vrăji. ESTE NEVOIE DE AJUTAT CÂND DOCTORUL DE CONTACT SAGURU ACUM VIA EMAIL: drsagurusolutions@gmail.com sau whatsapp +2349037545183 El este singurul răspuns la problema ta și te face să te simți fericit în relația ta. Și de asemenea este perfect în 1 LOVE SPELL 2 WIN EX BACK 3 FRUITUL WOMBULUI 4 PROMOVARE Vrăji 5 PROTECȚIE VOSTRIE 6 VOSTURĂ DE AFACERI 7 BUN VOC DE JOC 8 VÂNZARE DE LOTERIE ȘI CAZ DE CURTE.

Allison Howarts spunea...

Când l-am găsit pe Dr.Ogaga aveam nevoie disperată să-l aduc înapoi pe fostul meu iubit. M-a lăsat pentru o altă femeie. S-a întâmplat atât de repede și nu am avut niciun cuvânt de spus în această situație. M-a aruncat după 3 ani fără nicio explicație. Am contactat Dr.Ogaga prin intermediul contactului său și El mi-a spus ce am nevoie să fac înainte de a mă poate ajuta și am făcut ceea ce mi-a spus să, după ce am furnizat ceea ce a vrut, el a aruncat o vraja dragoste pentru a ne ajuta să mă întorc împreună. La scurt timp după ce și-a făcut vraja, iubitul meu a început să-mi trimită din nou sms-uri și s-a simțit oribil pentru ceea ce m-a pus. Mi-a spus că am fost cea mai importantă persoană din viața lui și știe asta acum. Ne-am mutat împreună și el a fost mai deschis față de mine decât înainte și a început să petreacă mai mult timp cu mine decât înainte. De când m-a ajutat dr. Ogaga, partenerul meu este foarte stabil, credincios și mai aproape de mine decât înainte. Recomand cu caldura Dr.Ogaga oricui are nevoie de ajutor. E-mail: ogagakunta@gmail.com

și să vă rezolvați problemele ca mine. El poate rezolva următoarele probleme și multe altele.
(1) DACĂ VREAȚI EX-BACK
(2) VREAȚI SĂ CONVENȚI SOSIUNEA DUMNEAVOASTRĂ PENTRU ÎNCĂLCAREA DIVORȚIEI
(3) VĂ RUGĂM SĂ VĂ PROMOVAȚI ÎN OFICIUL DVS.
(4) VREI BĂRBAȚI BĂRBAȚI ȘI FEMEILE CARE VOR VĂ CĂUTĂ ATRACTIVĂ
(5) DACĂ DORIȚI SĂ CONCEPTĂ UN COPIL
(6) VREI DUMNEAVOASTRĂ
(7) VEI DUMNEAVOASTRUL DUMNEAVOASTRĂ PENTRU AI IUBI DOAR PENTRU VESTUL VIEȚII LUI
(8) Aveți nevoie de SPELL buna LUCK
(9) Aveți nevoie de un SPOT LOTTERY
(10) Aveți nevoie de un loc de muncă

ogagakunta@gmail.com