luni, 22 martie 2010

Frânturi din altă viaţă


S-a aşezat în faţa geamului şi şi-a lipit fruntea de sticla rece. Afară era soare, dar se simţea îngheţată. O dureau buricele degetelor. Ca de la o mângâiere interzisă. Şi ochii. De atâtea și atâtea priviri furişate.

„Hai!” şi-a zis. „De mâine totul va fi la fel. Ai să te trezeşti şi ai să zâmbeşti ca şi până acum. Ai să râzi la aceleaşi glume, ai să te bucuri de aceleaşi lucruri mici. Poate că o să şi plângi. Sigur o să te întristezi. O să crezi, o să visezi, o să speri ca şi până acum. O să cauţi în continuare. Şi-o să mergi mai departe.”

A închis ochii. Şi apoi a pus momentul acela într-un buzunar. Un moment din altă viaţă. Una care ar fi putut să fie. A ei. A altcuiva. Ce mai contează acum?

7 comentarii:

Georgescu spunea...

Mă enervezi!
Și asta pentru că prima reacție a mea a fost "I know what you're saying".
Care-i faza!?
De ce trebuie să avem vieți paralele?
Viața în care faci ce vrei, și viața în care faci...ce poți.
Mda...

Adi Vera spunea...

Nu cred că vorbeşti despre vieţi paralele, ci de vieţi succesive. Şi da, ar fi grozav ca fiecare gând nepotrivit să meargă în buzunarul unei vieţi pe care deocamdată să n-o primeşti. Poate e singura cale prin care viaţa de acum ar deveni suportabilă...

Ema spunea...

Doamne Magda, acum am aflat de Mile și sunt uluită. Iartă-mă că nu mai știu ce voiam să-ți spun.....

Magda spunea...

da, din pacate eram in redactie cand a venit vestea. aici multi l-au cunoscut si erau foarte afectati, dar cred ca toti oamenii care il stiau de la televizor sunt tristi. era foarte tanar. :( sa se odihneasca in pace!

Cos spunea...

hai, fruntea sus! E o lume colorata dincolo de geam.

Anonim spunea...

nu...
E viata in care faci ce vrei si viata in care faci... ceea ce trebuie sa faci.
Sunt multi cei ce spun ca nu trebuie sa lasi comunul sa te inghita sau ca nu trebuie sa te raportezi la regulile impuse de "turma", dar, parerea mea, Absolut oricine face asta la un moment dat...
Intentionat sau nu, toti uitam, chiar si pentru oSecunda, ca daca ceea ce stim ca suntem nu corespunde cu ceea ce se asteapta ceilalti sa fim , nu inseamna ca suntem delicventi...

BuburuzaBia spunea...

Dragut blog! v-ar interesa cumva un schimb de link-uri? :) mi-ar place sa va adaug in blogroll-ul meu, as fi incantata , dar am nevoie de consintamantul dumneavoastra, as fi onorata daca ati face si dumneavoastra la fel si sa ma puneti in blogroll-ul dv.Astept raspuns. O zi buna va doresc! :)