sâmbătă, 29 noiembrie 2008

Batman is gone


Sunt dezorientata... Lucrurile sunt cu susul in jos in ultima vreme.
Saptamana asta pana si Batman a murit...
Daca nici Bruce Wayne n-a scapat...oare cum o sa o facem noi? Cu atatea crize in jur. Crize financiare, crize de personalitate, crize de idei.

Ma uit in jur si caut un sprijin. Ce bine era pe vremea cand aveam pe cineva care imi descomplica lumea. Chiar daca mi-o complicam imediat la loc. Era reconfortant sa stiu ca oricat de aberanta as deveni cineva o sa ma aduca cu picioarele pe pamant*.

Mai nou...am liber la zburat...si cred ca mai am putin si ies din atmosfera.



*expresia asta e super folosita in limba romana, cum de nu taxeaza nimeni cacofonia?

4 comentarii:

Anonim spunea...

sper sa fi aflat si baietii aia de la Altex... nu de alta, da' sa nu mai arunce de la etaj preoti nevinovati :))

Anonim spunea...

da, este o mare pierdere!!! da' au ramas pe pozitii superman, spider-man si, pe plaiurile carpato-danubiano-pontice, super-base...asa ca nu trebuie sa fii necajita:)
Geo

Anonim spunea...

imi place asta cu "Anonim" Geo... :)) imi aminteste de o faza din BD...

Nici macar nu ma semnez!!! GEO...

Magda spunea...

@ostap, "o dam anonima" spunea un om mare..
@Anonim...Geo :)..nu ma necajesc din atata lucru...daca o omorau pe Sailor Moon..atunci era jale mare! ;)
@ostap again...baietii de la Altex l-au prins pana la urma pe Batman!