marți, 25 mai 2010

Să nu strigi fericirea...


Nu striga fericirea pe nume...că fuge, a spus un om mare, cu barba albă. Pune-o în priviri, în gânduri și în vise. Și șoptește-o din când în când, atunci când crezi că nu te-aude nimeni.

Eu vorbesc tare. Poate pentru că sunt cam surdă de-o ureche. Sau poate pentru că, înăuntru-mi, gândurile învălmășite strigă și se-agită și vreau uneori să le acopăr.

Visez mult. Frenetic. Și visele învolburate se ascund printre cuvinte, se pierd printre așternuturi, urcă și coboară pe alei pe care le-am construit cu ochii minții. Nu prea m-am obișnuit cu visele care se împlinesc. Mi-e frică de ele ca de apa mării, noaptea, când luna se ascunde-n nori. Când tot ce vezi în față e o întindere neagră care te cheamă cu nemărginirea ei, dar nu îndrăznești să faci vreun pas spre ea.

Fericirea e la 20 de centimetri de noi. E într-o suflare care pleacă din plămânul tău. E caldă și rece în același timp. Și porii mei o-așteaptă de la începuturi. Și-atunci de ce ne ținem amândoi respirația?

Atâta liniște ar putea să umple o viață de om. Și fericirea poate că n-ar fugi. Dar nici n-am ști că e acolo.

Eu vreau să strig fericirea. Atât de tare, încât să mă acopere de tot. Să nu mai știu altceva. Și-apoi să mă afund în marea asta care mi se deschide-n față. S-o sorb, s-o las să mă pătrundă și să fiu una cu ea. Și dac-am să mă înec va fi doar pentru că, în beția asta de simțuri, mi-am pierdut dorința de a mai înota.

Mă-ntreb dacă bătrânul cu barbă albă știa să-noate.

5 comentarii:

Buru spunea...

Hihi, ce frumos vorbesti :) Fericirea asta are si-un nume si ma bucur nespus demult pt tine, ca in sfarsit ai gasit-o. Sa fii mereu la fel de fericita ca acum si sa nu incetezi sa zambesti!!

Virtualkid spunea...

sa fie atat de aproape?
parca ar fi prea frumos, ca sa mai fie si adevarat!

Bee spunea...

Traieste fiecare zi ca si cum ar fi ultima. Nu fugi si nu te feri de fericire, pentru ca atunci o sa fuga si ea de tine. Si ce daca nu o sa tina la infinit? Nu e mai bine sa profiti de ea atat cat e decat sa traiesti o viata cu frica ca o sa se duca?

Enchanting Me spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=JaH6TVNhBCo

lilian nikky spunea...

Numele meu este lilian N. Aceasta este o zi foarte bucuroasă din viața mea datorită ajutorului pe care mi l-a oferit Dr.saguru, ajutându-mă să-mi revin fostul soț cu vraja sa magică și iubitoare. am fost căsătorită de 6 ani și a fost atât de groaznic pentru că soțul meu mă înșela cu adevărat și căuta un divorț, dar când am întâlnit pe e-mail Dr.saguru pe internet despre cum a ajutat atât de mulți oameni să-și recupereze fostul și ajută la fixarea relației.și îi fac pe oameni să fie fericiți în relația lor. I-am explicat situația mea și apoi am căutat ajutorul lui, dar spre surprinderea mea mi-a spus că mă va ajuta cu cazul meu și iată că acum sărbătoresc, pentru că Sotul meu s-a schimbat total în bine. El vrea întotdeauna să fie alături de mine și nu poate face nimic fără prezența mea. Chiar mă bucur de căsătoria mea, ce sărbătoare grozavă. Voi continua să depun mărturie pe internet, deoarece Dr.saguru este cu adevărat un castru de vrăji. ESTE NEVOIE DE AJUTAT CÂND DOCTORUL DE CONTACT SAGURU ACUM VIA EMAIL: drsagurusolutions@gmail.com sau whatsapp +2349037545183 El este singurul răspuns la problema ta și te face să te simți fericit în relația ta. Și de asemenea este perfect în 1 LOVE SPELL 2 WIN EX BACK 3 FRUITUL WOMBULUI 4 PROMOVARE Vrăji 5 PROTECȚIE VOSTRIE 6 VOSTURĂ DE AFACERI 7 BUN VOC DE JOC 8 VÂNZARE DE LOTERIE ȘI CAZ DE CURTE.