marți, 3 iunie 2008

The Power of Dreams

Difficult is worth doing spun cei de la Honda...si noi trebuie sa ii credem...si privind reclama lor live, sa ne simtitm inspirati...



Acest spot a rulat joi la un post de televiziune britanic. Timp de trei minute, parasutistii au trebuit sa scrie Honda cu corpurile lor. Daca norii ar fi fost prea grosi, sau daca vantul ar fi suflat prea tare, poate ca lumea nu ar fi stiut despre ce e vorba. Dar au reusit. Si Honda deschide astfel drumul catre o noua era a advertisingului...live advertisingul.
Majoritatea oamenilor schimba canalul cand incepe publicitatea. Noi toti cumparam lucruri pentru ca ne-am obisnuit cu ele sau pentru ca ni le-a recomandat un prieten. Oare cati mai cumpara, dupa ce au vazut o reclama? Cati mai cred in ce le vinde publicitatea? Intr-o lume in care ne-am obisnuit sa cercetam totul si sa nu credem nimic, publicitatea trage sa moara.
Din coasta ei, insa, s-a desprins o aschie...va avea oare destula putere sa creasca pe terenul acesta alunecos?

Niciun comentariu: